برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین با بلوتوث

برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین با بلوتوث

اتصال گوشی از طریق درگاه بلوتوث به ضبط خودرو یکی از روش‌های پر کاربرد و پر طرفدار جهت گوش دادن به موسیقی است. برای برقراری این اتصال کافیست تا از بخش تنظیمات تلفن همراه خود، گزینه بلوتوث را انتخاب و آن را روشن کنید. سپس بر روی نام بلوتوث دستگاه کلیک کرده تا به آن متصل شوید. با انجام این کار شما دیگر نیازی به فلش نداشته و از منوی موسیقی تلفن همراه خود به راحتی می توانید هر آهنگی را انتخاب و پخش کنید. اما گاهی اوقات اتصال گوشی به ضبط خودرو به هر دلیلی امکان‌پذیر نیست.

ممکن است نام دستگاه را پیدا نکنید. یا به دلایل سخت‌افزاری مختلف امکان برقراری ارتباط بین گوشی و ضبط وجود نداشته باشد. اگر شما نیز با چنین مشکلاتی مواجه شدید و نمی‌دانید چه باید کرد، با ما همراه باشید. چاره کار شما نزد ماست. تیم حرفه‌ای استیلاک، مرکز پخش عمده ضبط خودرو، تصمیم دارد تا با معرفی چند برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین از طریق بلوتوث، مشکل شما عزیزان همراه را برطرف کند.

برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و هوشمندسازی کالاها، برای برقراری اتصال بین تلفن همراه و ضبط خودرو دیگر به سیم‌های دست و پا گیر AUX یا فلش نیازی نیست. بلوتوث راه‌حلی آسان‌تر و بی دردسر است که شما را از ابزار قدیمی رها کرده است. اما گاهی پیش می‌آید که به هر دلیلی این اتصال بین خودرو و تلفن همراه از طریق بلوتوث برقرار نشود. به همین دلیل برنامه‌هایی طراحی و روانه بازار شدند که با نصب بر روی تلفن همراه هوشمند اتصال به ضبط خودرو را راحت و امکان‌پذیر کرده است.

اما این مورد تنها کاربرد برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین نیست. این برنامه‌ها قابلیت‌های دیگری نیز دارند که به مدیریت بهتر شما بر روی ضبط خودرو کمک می‌کنند. از جمله این امکانات می‌توان به تنظیمات اکولایزر ضبط که مربوط به پخش بهتر موسیقی است، اشاره کرد. شما با نصب این برنامه‌ها به راحتی می‌توانید نحوه برقراری تماس از طریق ضبط خودرو را نیز مدیریت کنید. به این معنی که می‌توانید از طریق برنامه اولویت برقراری تماس تلفنی را به هندزفری‌های بلوتوثی خود دهید. با این کار به محض برقراری تماس شما می‌توانید از طریق هندزفری‌های بلوتوثی پاسخگو باشید.

یکی دیگر از کاربردهای بی‌نظیر برنامه اتصال گوشی امکان نمایش تمامی اپ‌های موجود در تلفن همراه شماست. به این معنی که شما می‌توانید بدون نیاز به دست گرفتن تلفن همراهتان، به تمام برنامه‌های آن دسترسی داشته باشید. همچنین امکان نمایش مسیریاب بر روی مانیتور ضبط خودرو نیز از دیگر قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه‌ها به شمار می‌رود. بنابراین دیگر برای یافتن مسیر، نیازی به نگاه کردن به گوشی همراه ندارید. مانیتور ضبط شما اکنون یک مسیریاب است و مسیر را به شما نشان خواهد داد.

شاید باور نکنید اما از این طریق می‌توانید ویدیوهای تلفن همراه خود را نیز تماشا کنید. بنابراین اگر موزیک ویدیویی دارید که می‌خواهید در ماشین آن را گوش کنید، از طریق این برنامه‌ها امکان‌پذیر است. با وجود این همه امکانات بی‌نظیر بد نیست تا با برخی از آن‌ها آشنا شوید.

برنامه‌های اتصال گوشی به ضبط خودرو

برنامه‌های اتصال گوشی به ضبط خودرو

با توجه به کاربردهای فوق‌العاده‌‌ای که در بالا به آن‌ها اشاره شد، با نصب این برنامه‌ها نه تنها مشکل اتصال گوشی به ضبط ماشین را رفع خواهید کرد، بلکه کلی امکانات بی‌نظیر دیگر نیز دریافت می‌کنید. در ادامه چند برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

میرور اسکرین، کاربردی‌ترین برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین

یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در بازار، برنامه اتصال گوشی به ضبط خودرو میرور اسکرین است. هدف اصلی این برنامه، برقراری ارتباط بین گوشی و ضبط است. با این اپلیکیشن شما هر نوع گوشی را می‌توانید به ضبط مانیتور دار خودروی خود متصل کنید. به عبارتی این برنامه تنها برای اتصال گوشی‎‌های اندروید به ضبط خودرو طراحی نشده است. بلکه شما می‌توانید گوشی‌های IOS (آیفون) خود را نیز از طریق این برنامه به ضبط خودرو متصل کنید. همین موضوع نیز باعث شده تا این برنامه متمایز از سایر اپلیکیشن‌های موجود در بازار باشد.

نرم‌افزار میرور اسکرین علاوه بر اتصال گوشی به ضبط و امکان پخش موسیقی، قابلیت‌های دیگری نیز دارد که آن‌ را منحصربه‌فردتر می‌کند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان پخش ویدیو و ارسال پیام‌های صوتی و متنی اشاره کرد. کمتر برنامه‌ای را پیدا خواهید کرد که بتوانید از طریق آن تلفن همراه خود را با تمام امکاناتش به مانیتور ضبط خودروی خود وصل کنید. شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به دست گرفتن گوشی خود ندارید. چرا که تلفن همراه خود را از طریق ضبط خودرو به راحتی مدیریت خواهید کرد.

Bluetooth Auto Connect، مخصوص اندروید

برنامه Bluetooth Auto Connect جهت اتصال گوشی به ضبط خودرو با بلوتوث طراحی شده که تنها تلفن‌های همراه هوشمند که دارای سیستم عامل اندروید هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه از طریق تقویت سیگنال‌های بلوتوثی، مشکلات قطع و وصل شدن مربوط به اتصال را رفع می‌کند. شما با نصب آن در کسری از ثانیه می‌توانید تلفن همراه هوشمند خود را به ضبط متصل کرده و لذت ببرد.

اما نکته‌ای که در نصب این برنامه باید بدانید آن است که هنگام برقراری ارتباط با ضبط خودرو برای اولین بار، باید اتصال را به صورت دستی انجام دهید. به این صورت که برنامه را نصب کنید، بلوتوث را روشن و به دنبال نام دستگاه خودروی خود بگردید. سپس بر روی آن ضربه بزنید تا اتصال برقرار شود. برای دفعات بعد دیگر نیازی به جستجوی نام دستگاه نیست. بلکه به محض روشن شدن بلوتوث به صورت خودکار اتصال برقرار می‌شود. از جمله امکانات بی‌نظیر این برنامه می‌توان به اولویت بندی دستگاه‌های مختلف، گزینه‌های مختلف جهت برقراری تماس، تنظیمات مربوط به اتمام شارژ گوشی، امکان اتصال به Tasker جهت مدیریت بیشتر، امکان سنجش سرعت ماشین از طریق برنامه و … اشاره کرد.

سخن پایانی

ما در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا دو برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین که بسیار کاربردی هستند را به شما عزیزان همراه معرفی کنیم. این برنامه‌ها همان‌طور که مطالعه کردید علاوه بر اتصال گوشی به ضبط خودرو، امکانات بی‌نظیری دیگری نیز دارند که مدیریت را برای شما راحت‌تر می‌کنند. امکانات این برنامه‌ها به حدی عالی و خارق‌العاده است که حتی اگر مشکل اتصال گوشی به ضبط را نیز نداشته باشید، نصب آن خالی از لطف نخواهد بود. اگر در رابطه با برنامه و نحوه اتصال آن‌ها سوالی دارید، می‌توانید با تیم پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید نظرات خود را در خصوص استفاده از این برنامه‌ها از بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. اگر از برنامه‌ای استفاده کردید و راضی بودید نیز نام آن را با کاربران ما به اشتراک بگذارید تا بتوانند بهترین‌ها را انتخاب کنند.