مزیت دزدگیر تصویری نسبت به سایر دزدگیرها چیست؟

مزیت دزدگیر تصویری نسبت به سایر دزدگیرها

دزدگیرهای تصویری در سال‌های اخیر سهم بسیار زیادی از بازار سیستم‌های امنیتی خودرو را به خود اختصاص داده‌اند. اما دزدگیر تصویری چه مزیتی نسبت به دیگر دزدگیرها دارد که این همه طرفدار پیدا کرده است؟ اگر انتخاب شما مانند بسیاری از مردم، خرید این نوع از دزدگیر است، اما با مزایای آن آشنا نیستید، با ما تا انتهای این مقاله از استیلاک همراه باشد. ما در این مقاله در خصوص مزیت دزدگیر تصویری و برتری‌های آن نسبت به سایر مدل‌ها صحبت و در انتها یک مرکز پخش مناسب برای خرید عمده دزدگیر ماشین تصویری به شما معرفی خواهیم کرد.

دزدگیر تصویری چیست؟

خودرو در سال‌های اخیر رشد قیمتی بسیار زیادی را تجربه کرده است. بنابراین می‌توان گفت بعد از خانه، بزرگترین دارایی هر فردی خودروی او به شمار می‌رود. به واسطه این افزایش قیمت، دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم برای حفظ و جلوگیری از سرقت آن نیز افزایش پیدا کرده است. دزدگیرهای تصویری نسل جدیدی از دزدگیرهای خودرو هستند که یک ریموت با صفحه نمایش دارند. ریموت تصویری را می‌توان به عنوان بزرگترین و بارزترین تفاوت دزدگیرهای تصویری و ساده معرفی کرد.

دزدگیرهای تصویری سنسورهای مختلفی دارند که در بخش‌های مختلفی از خودرو قرار می‌گیرند. به واسطه وجود این سنسورها و ریموت کنترل تصویری، شما می‌توانید هر لحظه وضعیت خودروی خود را بر روی ریموت مشاهده کنید. برای مثال اگر درب صندوق عقب خودروی شما باز باشد، دزدگیر هشداری برای شما ارسال و موضوع را گزارش می‌دهد. اگر شیشه‌ای پایین یا درب خودرو باز مانده باشد، به راحتی از روی ریموت قابل مشاهده خواهد بود.

اطلاعات بیشتر: آموزش نصب دزدگیر ماشین در چند قدم ساده

مزیت دزدگیر تصویری

مهم‌ترین مزایای استفاده از دزدگیر تصویری عبارتند از:

اولین مزیت دزدگیر تصویری: ریموت کنترل با صفحه نمایش

بزرگترین و شاید مهم‌ترین مزیت دزدگیر تصویری نسبت به دیگر دزدگیرهای موجود در بازار، ریموت کنترل تصویری آن است. بر روی ریموت کنترل این نوع از دزدگیرها یک مانیتور کوچک وجود دارد که شما می‌توانید تمامی اتفاقاتی که برای خودروی شما رقم می‌خورد را مشاهده کنید. برای مثال اگر درب خودرو باز باشد، ریموت کنترل برای شما هشدار آن را ارسال می‌کند. حتی به شما نشان می‌دهد که کدام درب باز است. البته این مانیتورها بسیار حساس هستند و در اثر برخورد با شی سخت به راحتی می‌شکنند. پس یک محافظت خاص و ویژه را طلب می‌کنند.

دومین مزیت دزدگیر تصویری: ظاهر زیباتر ریموت

ظاهر ریموت‌های دزدگیر تصویری به واسطه وجود مانیتور بر روی آن‌ها به مراتب جذاب‌تر از ریموت‌های معمولی است. برای بسیاری از افراد، طراحی و ظاهر زیبای ریموت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، ریموت دزدگیرهای تصویری حتما شما را راضی خواهد کرد.

سومین مزیت: برد بالای دزدگیر تصویری

مزیت دزدگیر تصویری؛ برد بالا

از دیگر مزیت‌های دزدگیر تصویری می‌توان به برد بالای آن اشاره کرد. برد دزدگیرهای تصویری بسیار زیاد است و در برخی مدل‌ها به بیش از 1500 متر نیز خواهد رسید. اما آیا واقعا برد بالای دزدگیر یک مزیت به شمار می‌رود؟ بله، شک نکنید. برای مثال تصور کنید که از خودروی خود فاصله دارید و قادر به شنیدن صدای آژیر دزدگیر نخواهید بود. در صورت بالا بودن برد، دزدگیر می‌تواند هشدار خطر را بر روی ریموت ارسال و شما را از موضوع آگاه کند. این تنها یک مورد از بی‌نهایت مزایای برد بالای ریموت دزدگیر است.

چهارمین مزیت: ریموت‌های شارژی

معمولا ریموت دزدگیرهای تصویری از نوع شارژی هستند. اگر شما هم مانند من از عوض کردن باتری ریموت دزدگیر متنفر هستید، این دزدگیرها می‌توانند شما را از شر این مشکل راحت‌ کنند. البته در بازار برخی دزدگیرهای تصویری وجود دارند که ریموت آن‌ها از نوع باتری خور است. اما بیشتر آن‌ها از نوع شارژی هستند.

پنجمین مزیت دزدگیر تصویری: پشتیبانی از خروجی‌های مختلف

خوشبختانه دزدگیرهای تصویری از خروجی‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند. پمپ صندوق پران، چشمی آلتراسونیک، قفل کودک، پاور ویندوز و .. از جمله مهم‌ترین خروجی‌هایی هستند که دزدگیر تصویری از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

ششمین مزیت: دوطرفه بودن دزدگیرهای تصویری

دزدگیرهای ساده‌ای که در بازار وجود دارند، یک طرفه هستند. یک طرفه بودن به این معنی است که دزدگیر تنها قادر به دریافت و انجام فرمان‌های ارسالی از سمت ریموت است. پس دزدگیرهای یک طرفه امکان ارسال هشدار و پیام برای ریموت را ندارند. اما دزدگیرهای تصویری دو طرفه هستند، یعنی هم می‌توانند دستورات صادر شده از سمت ریموت را دریافت کنند و هم توانایی ارسال پیام برای ریموت را دارند.

هفتمین مزیت دزدگیر تصویری: لرزش و آلارم

ریموت دزدگیرهای تصویری دارای حالت لرزش و آلارم هستند. در صورتی‌ که به هر دلیلی دزدگیر شما به صدا درآید، ریموت دزدگیر هم شروع به لرزش می‌کند (در برخی مدل‌ها آلارم هم وجود دارد). این مزیت دزدگیر ماشین تصویری بسیار کاربردی است و به افزایش امنیت خودروی شما کمک بسیار زیادی می‌کند. برای مثال تصور کنید که در یک فاصله‌ای از خودرو قرار دارید که امکان شنیدن صدای آژیر برای شما وجود ندارد. در همین حین یک سارق برای دزدیدن خودروی شما اقدام به شکستن شیشه خودرو می‌کند. شما تنها در صورتی‌ می‌توانید از این موضوع آگاه شوید و از سرقت جلوگیری کنید که ریموت دزدگیر شما شروع به لرزش کند.

هشتمین مزیت: نمایش دقیق هشدار

دزدگیرهای تصویری این قابلیت را دارند که نوع و محل حادثه‌ای که برای خودرو اتفاق افتاده است را به مالک نشان دهند. برای مثال اگر خودرویی به خودروی شما برخورد کند، علامتی مانند یک چکش بر روی مانیتور به نمایش گذاشته می‌شود. یا اگر سارقی موفق به باز کردن درب خودروی شما شده باشد، ریموت به شما نشان می‌دهد که کدام یک از درب‌های خودروی شما باز شده است. آگاهی از نوع حادثه کمک می‌کند تا مالک با بررسی وضعیت، اقدامات لازم را انجام دهد. برای مثال اگر شیشه خودرو شکسته شود، مالک می‌داند که با سرقت، طرف است و با چوب و چماق به استقبال قضیه خواهد رفت. اما اگر موضوع تصادف است، با سعه صدر بیشتری با قضیه برخورد خواهد کرد.

نهمین مزیت دزدگیر تصویری: سیستم ضد سرقت

بسیاری از دزدگیرهای تصویری به سیستم ضد سرقت مجهز شده‌اند. این سیستم به مالک خودرو این اجازه را می‌دهد تا در شعاع مشخص (در محدوده برد دزدگیر) خودروی خود را با استفاده از ریموت کنترل خاموش کند. سیستم ضد سرقت نقش بسیار زیادی در جلوگیری از سرقت دارد و امنیت خودرو را به ‌طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به‌ طور کامل در خصوص مزیت دزدگیر تصویری صحبت و شما را با آن‌ها آشنا کردیم. اگرچه دزدگیرهای تصویری مزایای بسیار زیادی دارند، اما قیمت بالاتر آن‌ها نسبت به دزدگیرهای ساده سبب شده تا بسیاری از افراد قید خرید آن را بزنند. ما در استیلاک برای اینکه تمامی اقشار جامعه به راحتی بتوانند برای خودروی خود دزدگیر تصویری تهیه کنند، محصولات خود را با کمترین سود ممکن به بازار عرضه می‌کنیم.

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 double و دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 single دو نمونه از بهترین دزدگیرهای‌ مجموعه ما هستند که علاوه بر کیفیت، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. اگر در خصوص خرید عمده و تک دزدگیرهای استیلاک سوالی دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.