دزدگیر تصویری ماشین چیست؟ مزایا و عوامل موثر بر قیمت

دزدگیر تصویری ماشین چیست؟

سرقت خودرو یا وسایل جانبی آن در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است. کافی است تا سری به کلانتری‌های هر محله بزنید تا از صحت این گفته مطمئن شوید. اگرچه آمار سرقت در سال‌های اخیر به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، اما هنوز هم می‌توان کارهایی برای افزایش ایمنی خودروی خود انجام داد. معمولا سارقان خودرو به سراغ هر خودرویی نخواهند رفت. ترجیح سارقان بر این است که به سراغ خودروهایی بروند که فاقد هرگونه تجهیزات امنیتی هستند. برای محافظت از خودرو، سیستم‌های امنیتی بسیار زیادی وجود دارد که دزدگیر ماشین یکی از بهترین آن‌ها است. احتمالا برای شما این سوال به وجود می‌آید که دزدگیر تصویری ماشین چیست؟ و چه تفاوتی با سایر دزدگیرهای موجود در بازار دارد.

با توجه به اهمیت نقش دزدگیر تصویری در بالا رفتن امنیت و در نتیجه کاهش سرقت خودرو و لوازم جانبی آن در این مقاله از استیلاک قصد داریم تا در خصوص اینکه دزدگیر تصویری ماشین چیست، چه کاربردی دارد، تفاوت آن با دزدگیر ساده چیست، مزایا و .. آن صحبت کنیم و شما را با این دزدگیرهای خودرو آشنا کنیم.

دزدگیر تصویری ماشین چیست؟

دزدگیرهای تصویری در بازار به عنوان دزدگیرهای دو طرفه نیز شناخته می‌شوند. این دزدگیرها در سال‌های اخیر وارد بازار شده‌اند و به سرعت توانسته‌اند، سهم زیادی از بازار دزدگیر خودرو را به خود اختصاص دهند. این دزدگیرها سنسورهای بسیار زیادی دارند که در قسمت‌های مختلف خودرو کار گذاشته می‌شوند. در ساختار دزدگیرهای تصویری یک کیت دو طرفه وجود دارد. این کیت هم می‌تواند فرامین را از ریموت دریافت و آن‌ها را اجرا کند و هم امکان ارسال اطلاعات و پیغام‌های مختلف را به ریموت کنترل دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی 10 مورد از مهم‌ترین نکات خرید دزدگیر ماشین

برای مثال تصور کنید که بدون توجه به باز یا بسته بودن درب‌های خودرو آن را ترک می‌کنید. در چنین شرایطی کیت اصلی دزدگیر تصویری هشداری برای ریموت کنترل دزدگیر ارسال می‌کند و شما را از موضوع مطلع می‌کند. دزدگیرهای تصویری امکانات به مراتب بیشتری نسبت به دزدگیرهای ساده دارند و به همین دلیل قیمت آن‌ها در بازار بیشتر است.

کاربرد و مزایای استفاده از دزدگیر تصویری ماشین چیست؟

اکنون که می‌دانید دزدگیر تصویری ماشین چیست، اجازه دهید تا در خصوص کاربردها و مزایای آن نیز صحبت کنیم. از مهمترین مزایا و کاربردهای این دزدگیرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • در صورت باز شدن درب‌های خودرو به ‌صورت غیر قانونی دزدگیر به ریموت شما هشدار ارسال می‌کند و شما را به سرعت از موضوع با خبر می‌کند. برخی از دزدگیرهای تصویری به کاربر این امکان را می‌دهد تا خودروی خود را از راه دور خاموش کند.
  • این نوع از دزدگیرها مانیتور دارند و تمامی اتفاقات مربوط به خودرو را به مالک گزارش می‌دهند. برای مثال اگر شخص یا خودرویی به خودروی شما ضربه وارد کند، هشداری شبیه به یک علامت چکش بر روی مانیتور دزدگیر به نمایش گذاشته می‌شود.
  • روی مانیتور ریموت این دزدگیرها شکل شماتیک یک خودرو وجود دارد، در صورت باز بودن هر کدام از درب‌ها این موضوع بر روی ریموت کنترل قابل نمایش است.
  • سنسورهای بسیار زیادی در این نوع دزدگیر وجود دارد و به همین دلیل شما از تمامی اتفاقات اطراف خودرو مطلع خواهید شد.
  • ریموت دزدگیرهای تصویری معمولا شارژی‌اند. برای افرادی که نگران تمام شدن باتری ریموت خود هستند یا از تعویض باتری بیزارند، این ریموت‌ها بهترین گزینه هستند.
  • دزدگیرهای تصویری از خروجی‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند. معمولا دزدگیرهای تصویری از ‌ پمپ صندوق پران، چشمی آلتراسونیک، قفل کودک، پاور ویندوز، باز شدن درهای خودرو بعد از خاموش کردن آن، قفل شدن درب‌های خودرو بعد از اولین ترمز و .. پشتیبانی می‌کنند.
  • تصور کنید که در یک مجتمع هستید و صدای آژیر خودرو بلند می‌شود (حتما می‌دانید که صدای آژیر دزدگیرهای مختلف شبیه به هم است). تنها در صورتی بدون مراجعه به پارکینگ متوجه خواهید شد که این صدای آژیر دزدگیر خودروی شماست یا خیر،که دزدگیر شما از نوع تصویری باشد.

تفاوت بین دزدگیر ساده و دزدگیر تصویری ماشین چیست؟

حتما شما هم متوجه اختلاف قیمت بین دزدگیرهای ساده و تصویری شده‌اید. حتما برای شما هم سوال پیش آمده است که دلیل این تفاوت قیمت بین دزدگیر ساده و دزدگیر تصویری ماشین چیست؟ بزرگ‌ترین تفاوت دزدگیر ساده و دزدگیر تصویری در نوع ریموت آن‌ها است.

  1. ریموت دزدگیر ساده تنها چندین دکمه دارد. این ریموت‌ها فقط می‌توانند، فرمان‌ها را به کیت دزدگیر ارسال کنند، این در حالی است که ریموت دزدگیرهای تصویری علاوه بر ارسال فرمان به کیت امکان دریافت پیام از کیت را نیز دارند.
  2. زمانی‌که سنسورهای دزدگیر ساده تحریک شوند، فقط صدای آژیر دزدگیر بلند خواهد شد. اما اگر سنسورهای دزدگیر تصویری چیزی را حس کنند، علاوه بر آژیر، ریموت دزدگیر نیز زنگ (ویبره) خواهد خورد و شما را از موضوع آگاه می‌کند.
  3. ریموت دزدگیر تصویری امکان نمایش اطلاعات بسیار زیادی دارد. درصد شارژ باتری، ساعت، هشدارهای مختلف (مانند باز بودن درب) و .. از جمله مهمترین اطلاعاتی هستند که در این نمایشگر می‌توان مشاهده کرد.
  4. ریموت دزدگیر تصویری امکان نمایش اطلاعات بسیار زیادی دارد. درصد شارژ باتری، ساعت، هشدارهای مختلف (مانند باز بودن درب) و .. از جمله مهمترین اطلاعاتی هستند که در این نمایشگر می‌توان مشاهده کرد.
  5. برد دزدگیر تصویری نسبت به دزدگیر ساده بیشتر است. به‌طور کلی کیتی که در دزدگیرهای تصویری استفاده می‌شود، نسبت به دزدگیرهای ساده قوی‌تر است. به همین دلیل برد دزدگیرهای تصویری بسیار زیاد است، البته برد این دزدگیرها به برند سازنده دزدگیر، کیفیت ساخت دزدگیر، مقدار نویزهای منطقه‌ای و .. بستگی دارد به همین دلیل نمی‌توان به‌طور مشخص یک عدد برای میزان برد دزدگیر تصویری اعلام کرد.
  6. دزدگیرهای ساده از خروجی‌های کمتری نسبت به دزدگیر تصویری پشتیبانی می‌کنند.

عوامل موثر بر قیمت دزدگیر تصویری

قیمت دزدگیر تصویری ماشین

در بازار انواع دزدگیرهای تصویری با قیمت‌های مختلف وجود دارد. دلیل وجود این اختلاف قیمت بین انواع دزدگیر تصویری ماشین چیست؟ مهمترین عوامل موثر بر قیمت دزدگیر تصویری عبارتند از:

  1. برند سازنده یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت دزدگیر تصویری است. معمولا برندهای نام آشنا و مطرح محصولات خود را با قیمت بالاتری به بازار عرضه می‌کنند. البته در بازار برندهایی مانند استیلاک وجود دارد که محصولات باکیفیت خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.
  2. هرچه امکانات دزدگیر تصویری بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. برای مثال دلیل اینکه قیمت دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 از دزدگیر خودرو استیلاک مدل M9 بیشتر است، امکانات بیشتر دزدگیر LF861 نسبت به M9 است.
  3. جنس متریال به کار رفته شده در ساخت ریموت کنترل نیز بر روی قیمت دزدگیر تصویری موثر است. در بازار دزدگیرهای تصویری با ریموت کنترل فلزی و پلاستیکی موجود هستند که معمولا نوع فلزی قیمت بالاتری نسبت به پلاستیکی دارند.
  4. ریموت‌های لمسی معمولا قیمت بالاتری نسبت به ریموت‌های دکمه‌ای دارند. اگر ریموت کنترل دزدگیر تصویری لمسی باشد و بدنه آن نیز از شیشه ساخته باشد، قیمت دزدگیر بسیار بالا خواهد بود.
  5. نوع صفحه نمایش ریموت کنترل دزدگیر نیز بر روی قیمت آن موثر است. اگر صفحه نمایش دزدگیر رنگی باشد، معمولا قیمت آن نسبت به صفحه نمایش ساده بیشتر خواهد بود.
  6. دزدگیرها یک ریموت اصلی و یک یدکی دارند. اگر هر دو ریموت دزدگیر تصویری از نوع تصویری باشد، قیمت دزدگیر تصویری بیشتر خواهد بود. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده دزدگیر برای کم کردن هزینه ساخت و پایین آوردن قیمت تمام شده، دزدگیر را با یک ریموت تصویری (اصلی) و ریموت ساده (یدک) به بازار عرضه می‌کنند.

 

بهترین برند تولید کننده دزدگیر تصویری خودرو

اگر قصد خرید دزدگیر تصویری خودرو را داشته باشید، حتما این سوال که بهترین برند تولید کننده دزدگیر تصویری خودرو چیست؟ برای شما پیش خواهد آمد. دزدگیرهای تصویری در سال‌های اخیر مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته‌اند. این موضوع سبب شده است تا تقاضا برای خرید دزدگیر تصویری افزایش پیدا کند. این افزایش تقاضا سبب شده است تا شرکت‌های بسیار زیادی اقدام به ساخت دزدگیر تصویری کنند. از مهمترین برندهای تولید کننده دزدگیر تصویری خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. استیلاک: استیلاک یکی از بهترین و قدیمی‌ترین تولید کننده‌های لوازم جانبی خودرو است. برند استیلاک به واسطه تولید محصولات باکیفیت و عرضه با قیمت مناسب به سرعت توانست سهم قابل توجهی از بازار لوازم جانبی خودرو را به خود اختصاص دهد. این برند دزدگیرهای تصویری بسیار باکیفیتی تولید و به بازار معرفی کرده است. دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 double و دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 single دو تا از بهترین دزدگیرهای ساخته شده توسط این برند هستند.
  2. ایزیکار: ایزیکار بیش از 20 سال است که در زمینه تولید سیستم‌های حفاظتی برای خودرو مشغول فعالیت است. این برند کره‌ای محصولات خود را در نقاط مختلف جهان به فروش می‌رساند. خوشبختانه محصولات این برند خوشنام در کشور ما نیز وجود دارد و شما می‌توانید انواع دزدگیرهای تصویری این برند را خریداری کنید.
  3. استیل میت: دزدگیرهای تصویری ساخته شده توسط استیل میت جز بهترین‌های بازار هستند. کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات استیل میت سبب شده است تا مردم از محصولات این برند به شدت استقبال کنند.
سخن پایانی:

در این مقاله به‌طور کامل در خصوص اینکه دزدگیر تصویری ماشین چیست؟ صحبت کردیم. همان‌طور که مشاهده کردید، دزدگیرهای تصویری نسبت به نمونه ساده آن مزایای بسیار بیشتری دارند و به بهترین شکل ممکن می‌توانند از خودروی شما محافظت کنند. اگر می‌خواهید یک دزدگیر کارآمد خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ برندهای مطرح تولید کننده دزدگیر تصویری خودرو بروید. استیلاک یکی از بهترین برندهای تولید کننده دزدگیر است. دزدگیرهای تصویری تولید شده توسط استیلاک علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دزدگیرهای تصویری استیلاک می‌توانید با کارشناسان و نماینده‌های فروش این شرکت تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که برای خرید به شما کمک کنند.